Drepturile de franciza au fost preluate pentru Romania si Moldova, iar suprafata totala de vanzare a celor 5 magazine existente este de 600 metri patrati.
„O prima masura pe care am luat-o dupa preluarea francizei si a magazinelor Aldo a fost sa aducem rapid in unitati stocuri noi de marfa pentru intrarea in noul sezon. Preluarea magazinelor a afectat oferta din cauza reducerii bruste a stocurilor, insa incepand cu luna martie vor fi disponibile noile colectii de pantofi, genti si accesorii propuse de Aldo pe piata din Romania”, a declarat Ramona Stanciulescu, CEO Rafar.
„Am cautat sa ne completam portofoliul de francize cu un brand premium de pantofi. Reprezentantii Aldo analizau mai multe variante pentru viitorul francizei din Romania. O varianta era ca aceasta sa ramana fostului francizat, o alta era sa vina in Romania francizatii din Serbia sau Bulgaria, iar a treia posibilitate era sa aleaga o companie cu know -how de pe piata locala. Am intrat astfel intr-o competitie cu alte 5 sau 6 companii din Romania si ne-au ales pe noi” , a mai spus aceasta.
Rafar, divizia de fashion a grupului RTC, numara in prezent 25 magazine, cu o suprafata totala de peste 15.000 metri patrati. Rafar detine francizele pentru marcile Debenhams, Olsen, Mandarina Duck, Sacoor Brothers, Kanz , Pablosky, Toi&Moi, Forever 18, Bijoux Terner, J.Press, Bally, Bruno Magli si Fratelli Rossetti.