Investitia in magazinul rangali.ro s-a ridicat la aproximativ 120.000 euro, sustine Rosu, si a presupus constructia portalului online, promovarea acestuia si primele stocuri de marfa. Investitia in magazin va fi amortizata pana la finele anului 2009, a adaugat Rosu.
„Piata romaneasca de produse organice este inca una de nisa, in momentul de fata existand foarte putini jucatori pe acest segment. Magazinul online Rangali.ro va comercializa exclusiv produse cosmetice organice si intentionam sa atingem vanzari de 300.000 euro in 2008 din produsele destinate ingrijirii tenului, corpului, precum si pentru intretinerea casei”, a declarat Rosu, adaugand ca in 2009 vanzarile ar putea ajunge la 500.000 euro.
In plus, compania Veora Management Services intentioneaza sa se extinda in viitor pe piata produselor organice din Romania, cand va inaugura si un magazin fizic pe piata de profil.
„Cel mai probabil anul viitor vom deschide si un magazin fizic, intr-unul dintre mall-urile din Capitala, iar in viitor in functie de evolutia acestuia vrem sa extindem reteaua de magazine in toata tara. Pe langa produse cosmetice organice, magazinele vor comercializa si mancare organica”, a mai precizat Monica Rosu.
Magazinul Rangali.ro comercializeaza o gama de peste 100 de articole de produse cosmetice organice, dar si de ingrijire a casei. Produsele sunt importate din Anglia si Australia, printre cele mai cunoscute marci numarandu-se Barefoot Botanicals, Earth Friendly Baby, Essential Care, Natracare, Natural House, Nvey Eco si altele.