„2013 a fost unul
provocarilor pentru noi. La inceputul anului trecut ne-am mutat
sediul intr-un spatiu de peste 500 mp. Aici avem birourile, camera
frigorifica, depozitul si un atelier cu peste 6 posturi de lucru
permanente pentru floristi, iar spatiul ne permite inclusiv crearea
de noi pozitii si posturi de munca”, declara Marius Dosinescu, CEO
si fondator FlorideLux.ro.
Tot anul trecut, compania a deschis
prima florarie din reteaua FlorideLux in Brasov si a semnat
contractul pentru spatiul florariei din Cluj, care urmeaza sa fie
deschisa in curand.
Un motor de crestere important a fost
si campania publicitara realizata de operatorul telecom Vodafone, in
care floraria FlorideLux si reprezentantul sau, Marius Dosinescu, au
fost actorii principali.
“Campania Vodafone
de anul trecut, care a prezentat povestea si oamenii din spatele
succesului FlorideLux, a fost principalul catalizator al cifrei de
afaceri, generand o crestere imediata de peste 30%, fata de cea
naturala estimata initial”, afirma Marius Dosinescu.
In 2014, FlorideLux isi propune sa
obtina o cifra de afaceri de pana la 1,2 milioane euro, obiectiv
conditionat de puterea de cumparare a consumatorilor si de extinderea
in sistem de franciza a florariilor FlorideLux.
“Anul acesta
depindem foarte mult de puterea de cumparare a romanilor. Astfel,
intr-un scenariu pesimist vorbim de afaceri de 900.000 euro, iar in
varianta cea mai optimista, asteptam afaceri de 1.250.000 euro, care
includ si veniturile generate de extinderea retelei de florarii
FlorideLux”, explica Marius Dosinescu.
FlorideLux se extinde in franciza si
are deja contracte semnate si spatii in curs de amenajare in Cluj,
Arad si Pitesti, si se afla in negocieri avansate pentru extinderea
retelei in alte peste 10 orase din tara, printre care Ploiesti, Iasi,
Timisoara sau Oradea.
1 si 8 Martie: 80% din comenzi
provin din mediul corporate
Si anul acesta ponderea cea mai mare a
comenzilor realizate cu ocazia zilelor de 1 si 8 martie provine din
mediul corporatist. Circa 80% din totalul vanzarilor de Martisor sunt
generate de comenzile corporate, restul de 20% fiind comenzi private.
FlorideLux estimeaza anul acesta
vanzari cu pana la 30% mai mici fata de perioada similara a lui 2013,
avand in vedere ca 1 si 8 Martie vor fi sambata, zi in care vor lipsi
comenzile corporate, ce aduc dupa sine cresteri substantiale.
Grupul opereaza
magazinele online floridelux.ro, brazidecraciun.ro, coroane.ro,
cosuridelux.ro, dar si florariile offline FlorideLux.
Pe piata florariilor online din Romania
mai sunt prezenti Floria.ro, florifrumoase.ro, florariairis.ro, magnolia.ro si altele.