In prezent, compania studiaza 20 de cereri de franciza.
Contractele vor fi acordate numai pentru restaurante din provincie. In Bucuresti, lantul de restaurante este dezvoltat exclusiv de catre compania Trotter Restaurant.
Publicul tinta pentru franciza La Mama sunt acei antreprenori care nu sunt implicati in alte afaceri. Cei care solicita francize La Mama
trebuie sa dispuna de fonduri pentru investitia in restaurant.
Taxa de franciza este de 35.000 de euro plus TVA. Aceasta suma acopera know how-ul de care beneficiaza francizatul in urma incheierii contractului de francizare si folosirea brandului La Mama .
Taxa de redeventa va varia intre 5-8%, in functie de zona unde va fi deschis restaurantul si de perioada in care se afla afacerea.
„Vom aplica taxe mai mici in perioada de lansare a noului restaurant, pentru ca acestuia sa ii fie mai usor sa suporte costurile. Cand restaurantul va ajunge la maturitate, vom aplica taxa maxima, de 8%”, a declarat Catalin Mahu, proprietarul afacerii.
Francizatii La Mama vor folosi numai furnizorii Trotter Restaurant si vor beneficia de contractele negociate de aceasta. Ei vor lista acelasi meniu ca in toate restaurantele La Mama existente, acesta putand suferi modificari numai cu acordul companiei Trotter Restaurant.
„Am decis sa lansam acum franciza La Mama, pentru ca suntem in momentul in care marile orase ale Romaniei se dezvolta cu o viteza fantastica si puterea de absortie este extraordinara. Consideram ca acum este cel mai bun moment. Estimarea noastra este ca un francizat La Mama, dupa demararea activitatii, isi poate recupera investitia in 2,5-3 ani din profit”, a precizat Mahu.
Primele orase vizate sunt Brasov, Cluj, Sibiu, Timisoara, Iasi, Constanta, Bacau.
Brandul romanesc La Mama, lansat in 1999, numara la ora actuala 7 restaurante.
Cifra de afaceri in 2007 a fost de aproximativ 8 milioane euro, in acest an estimandu-se o crestere de 50%.