Pe fondul cresterii
din prima parte a anului, cu 6% mai mare in perioada ianuarie-iunie,
comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, a extinderii
restaurantului, dar si a investitiilor in rebranding si dezvoltarea
departamentului de livrari la domiciliu, Osho estimeaza cresterea
cifrei de afaceri pentru 2013 de pana la 2,8 milioane de euro, de la
2,5 milioane de euro in 2011.
Restaurantul Osho
Steak contribuie cu 49% in realizarea cifrei de afaceri, Osho Fish cu
38% iar macelaria Osho cu 13%.
Restaurantul-macelarie
a fost deschis in 2010, cu o investitie de aproximativ 320.000 de
euro. In 2011, a fost deschis cu o investitie de 300.000 de euro Osho
Fish. Investitia totala in cele doua restaurante a depasit 800.000 de
euro.
„Ne-am propus ca
in urmatorii doi ani sa analizam piata din principalele orase cu
potential economic in vederea deschiderii de noi restaurante”, a
declarat Florin Radulescu, proprietarul Osho.
In medie trec zilnic
pragul restaurantului 500-550 de clienti, gradul mediu de ocupare
fiind de aproximativ 85%, in prima parte a anului. Clientii sunt in
principal din zona corporate, cu varsta de peste 35 de ani. Dintre
acestia, se estimeaza ca peste 65% sunt clienti fideli.
Printre
restaurantele premium din Bucuresti se afla si Collage, Osteria
Gioia, Diplomat (Clubul Diplomatic), Prime (Radisson), Epoque Bistro
(Hotel Epoque), 5 Elemente, Sofa, Red Angus Steakhouse etc.
Citeste si Restaurantul Red
Angus Steakhouse s-a rebranduit cu 280.000 euro