Astfel, in urmatoarele 2 luni urmeaza sa se inaugureze alte doua astfel de unitati in orase de provincie din Romania, ca urmare a oportunitatilor din piata, au completat oficialii companiei.
Toyplex este conceput ca un supermarket de jucarii.
De asemenea, compania a lansat in martie, mai devreme decat era initial prevazut, si magazinul online al marcii, ToyPlex.ro. Oficialii companiei au declarat ca tintesc ca in 2 ani acest magazin sa fie lider pe piata retailului online de articole pentru copii, avand cea mai mare gama de produse pentru copii comercializata online, 3.000.
Primul magazin ToyPlex s-a deschis in toamna lui 2008 in centrul comercial Vitantis, iar in primavara acestui an compania a mai deschis o a doua unitate in Militari Shopping Center. Fiecare din aceste doua magazine au o suprafata de peste 1.000 mp.
„ToyPlex este un concept nou pe piata din Romania ce consta in dezvoltarea unei retele de magazine de suprafata mare, pozitionate in marile parcuri de retail din Romania. Primul magazin ToyPlex, deschis in centrul comercial Vitantis, ofera o gama de peste 4.000 de produse diferite in stocul curent”, a declarat Vlad Dragoescu, Investment Manager, Equest, proprietarul centrului Vitantis.
Urmatoarele magazine care vor fi deschise in provincie vor avea o suprafata mai mica, potrivit reprezentantilor companiei. Acestia nu au dorit sa specifice inca unde vor fi amplasate magazinele.
„Am decis sa deschidem mai repede, ca sa acceleram formarea retelei. Deschiderile erau prevazute in a doua jumatate a anului”, au spus reprezentantii Toy Concept. Ei au precizat ca in afara de aceste doua noi unitati, este posibil sa deschida magazine si in ultima parte a anului, fiind in negocieri pentru securizarea altor spatii de retail.
Bugetul pentru amenajarea magazinelor deschise sau in curs de deschidere in 2009 este estimat la 300.000-500.000 euro (excluzand stocul de marfa si chiria), iar pentru 2009 Toy Concept estimeaza venituri de 2 mil. euro.