Floraria online, denumita „Cele mai frumoase flori”, va fi lansata pe piata printr-o investitie de circa 1.200 de euro, care consta numai in administrarea site-ului, a declarat pentru DailyBusiness Marius Dosinescu, managerul firmei Gravity Design. Aceasta este a doua unitate a companiei pe acest segment, dupa floridelux.ro.
Ideea acestei florarii este de a avea preturi pentru produse mai mici fata de cele stradale , adresandu-se tuturor categoriilor de clienti.
„Proiectul este rezultatul unui studiu de piata realizat de noi, din care am observat ca foarte multe florarii online au preturi exagerate si de multe ori nejustificate pe aceasta nisa, adaosul fiind in cele mai multe cazuri chiar si de 100%. In cazul florariei noastre, daca un trandafir pe piata se poate achizitiona cu 15 lei, noi il vom vinde cu 14,9 lei”, a precizat Dosinescu.
Aflata inca in faza de experimentare a pietei, floraria va opera in prima faza in Bucuresti, urmand ca dupa un rezultat favorabil sa se extinda la nivel national in sistem de franciza, aplicandu=se o suprataxa la fiecare livrare in afara Capitalei.
Al doilea proiect, care consta intr-un magazin de produse cosmetice, va avea o cifra de afaceri de circa 20.000 de euro si va aduce o marja de profit estimata la 20-30%, pentru primul an de functionare.
„Produsele, importate din Israel, vor fi relativ profesionale, si vor avea ca public tinta persoanele de sex feminin, cu varste cuprinse intre 20-35 de ani”, a mai precizat Dosinescu.
Cu o experienta de circa 4 ani in vanzarea online de flori, FloriDeLux.ro realizeaza vanzari anuale de circa 150.000- 200.000 de euro.