„Pentru viitor exista planuri de extindere a retelei Glam Magazine in orase precum Craiova, Pitesti, Bucuresti, Constanta”, au adaugat reprezentantii revistei.
Ei au mentionat ca pentru Bucuresti, investitia va fi aproape tripla fata de numarul realizat in Sibiu.
Revista de lifestyle Glam se lanseaza in premiera pe 7 octombrie 2009 in judetul Sibiu cu articole despre personalitati autohtone si straine din business, cinema, televiziune, moda, muzica si sport, articole de beauty&health, culturale, home art & deco, night life si delicii culinare.
Publicul tinta este format din femei si barbati cu varste intre 20-45 ani, cu resedinta in mediul urban si rural, cu venituri medii sau peste medie, studii universitare.
Campania de promovare a revistei se va desfasura in judetul Sibiu, pe print, radio, outdoor si Internet.
Glam Magazine va fi publicata lunar, intr-un tiraj de 10.000 de exemplare si distribuita gratuit in locatii cheie din judetul Sibiu.