In portofoliul acestei companii se afla branduri de ceasuri si alte produse precum Cartier, Vacheron-Constantin, Piaget, Jaeger-LeCoultre, Montblanc si Baume & Mercier.
„In Statele Unite, te mustra constiinta sa iti oferi un articol de lux, in timp ce vecinul tau, colegul, ar putea fi concediat. Chiar si cei mai bogati din Statele Unite considera ca nu este oportun sa te afisezi cu bijuterii de 500.000 de dolari in timp de criza”, a explicat Platt, care a adaugat ca situatia va dura ani de zile.
Situatia este in schimb mai favorabila in China, unde piata bunurilor de lux are un trend ascendent.
In China si in tarile vecine „exista piete care au realizat in august rezultate superioare comparativ cu aceeasi perioada a anului 2008”, a mai spus Platt.
La inceputul lunii septembrie, Richemont a anuntat ca situatia dificila din SUA a dus la scaderea cu 16% a vanzarilor in primele 5 luni ale anului fiscal care se va incheia in martie 2010.