Pe ultimul loc se afla Turcia, cu 13 euro pe cap de locuitor.
Prima piata europeana in ceea ce priveste consumul de cosmetice este Slovacia, unde fiecare persoana cheltuie in medie 94 euro pe produse cosmetice anual.
Urmatoarele piete la nivel de consum de cosmetice sunt Grecia, cu 75 euro pe cap de locuitor si Slovenia, cu 58 euro pe cap de locuitor.
Anul trecut, piata de cosmetice din Romania a fost estimata la 500 milioane de euro.
Piata produselor cosmetice din Romania a crescut in primele 4 luni ale anului cu 10%, ritm care se va mentine pe intreg anul, a spus Richard Matalon, directorul general al L’Oreal Romania.
O crestere anuala de 10% reprezinta o diminuare a marjei de crestere din anii anteriori care se situa la 15-20%.
L’Oreal a lansat recent o campanie de CSR dedicata studentilor, constand intr-un concurs de fotografie cu tema „Romania, esti frumoasa!”.
„Prin lansarea proiectului, L’Oreal Romania cauta sa descopere si sa prezinte frumusetea prin ochii oamenilor, sa le dezvolte mandria de tara. 100 de tineri studenti vor primi, ca premiu, burse private in valoare totala de 200.000 lei”, a declarat Richard Matalon, country managing director L’Oreal Romania.
.
Compania este prezenta pe piata din Romania din 1997.
Grupul L’Oreal a inregistrat in 2008 vanzari, la nivel global, de 17,5 miliarde de euro, avand o cota de piata de 15,8%.
Departamentul de cercetare si dezvoltare al grupului dispune de un buget anual de aproape 600 de milioane de euro.
Compania fabrica mai mult de 4,5 miliarde de produse in fiecare an.