Suprafata totala a magazinului este de 330 metri patrati.
„Sacoor Brothers se va alatura brand-urilor Debenhams, Olsen si Mandarina Duck (ca branduri promovate de Rafar – n.r.)”, a declarat Ramona Stancilescu, CEO Rafar.
„In cadrul magazinului, clientii vor avea parte de fashion cu atmosfera de muzica live la pianul din magazin, servcicii de tailoring, espresso sau presa zilnica de business si lifestyle”, a mai spus Stancilescu.
Clientii Sacoor Brothers sunt persoane sofisticate, cu un stil definit de calitate si eleganta, dar si de ultimele tendinte ale modei, interpretate intr-o maniera clasica. Liniile vestimentare prezentate se adreseaza femeilor si barbatilor cu varsta intre 20 si 45 ani, din mediul urban si cu venituri medii si peste medie.
In ceea ce priveste strategia de dezvoltare in Romania, Sacoor Brothers va fi prezent in urmatorii ani in Romania, perioada in care urmeaza sa fie deschise in medie doua magazine in fiecare an, atat in Bucuresti cat si in orasele cu potential economic si unde piata regionala permite.
Sacoor Brothers este o companie cu 18 ani experienta pe piata de retail fashion din Portugalia. In anul 2007, prin strategia de extindere a vizat iesirea de pe piata portugheza. In prezent, detine magazine in Emiratele Arabe, Oman, Bahrain si Spania.
In 2008, Rafar si-a completat portofoliul de branduri fashion prin Olsen (martie), Mandarina Duck (aprilie) si Sacoor Brothers (iunie). Pentru anul in curs, divizia fashion a Grupului RTC estimeaza o cifra de afaceri de 11 milioane de euro, cu o crestere de peste de 80% fata de 2007.