Saltul lui Felix Baumgartner a fost transmis in direct pe un canal dedicat pe YouTube – Red Bull YouTube channel -, fiind urmarit de utilizatori din intreaga lume pe un numar record de peste 8 milioane de streamuri live, potrivit broadbandtvnews.com, care citeaza cifrele puse la dispozitie de compania Google, care detine site-ul YouTube.
Pana la saltul lui Felix Baumgartner, recordul de streamuri ale unui eveniment live pe YouTube – circa 500.000 – a fost inregistrat in timpul Jocurilor Olimpice de la Londra din aceasta vara, relateaza Mediafax.
Saltul a fost difuzat live si pe televiziunea Servus TV, detinuta de compania Red Bull – sponsorul principal al misiunii lui Baumgartner. Red Bull ar fi platit o suma estimata la 50 de milioane de euro pentru a fi sponsor al acestui eveniment si pentru a detine drepturile exclusive de difuzare live a saltului lui Felix Baumgartner.
Baumgartner a plonjat duminica, in jurul orei 21.08 (ora Romaniei), de la o altitudine record de peste 39.000 metri deasupra statului american New Mexico.
Anuntul ca austriacul a depasit viteza sunetului in caderea libera a fost facut de Brian Utley, reprezentantul Federatiei Aeronautice Internationale, duminica, intr-o conferinta de presa, organizata la cateva ore dupa ce Felix Baumgartner a ajuns cu bine pe pamant.