Sambata este ziua saptamanii cu cea mai mare rata de vizitare pentru mall-uri, de 79%, urmata de duminica – 62%.
Pe langa shopping si petrecerea timpului in cafenele si restaurante, 55% din cei 629 de vizitatori intervievati isi fac cumparaturile in supermarketurile din aceste complexuri, fiind vorba in special de respondentii cu varste cuprinse intre 35-45 de ani. 54% dintre respondentii la studiu merg in mall-uri la film.
Acelasi studiu releva faptul ca mai mult de 50% dintre vizitatorii de mall-uri sunt adolescenti cu varste cuprinse intre 16 si 18 ani (18%) si tineri cu varste cuprinse intre 19 si 24 de ani (38%).
25% din vizitatorii mall-urilor au varste cuprinse intre 25 si 34 de ani, si doar unul din 5 vizitatori – intre 35 si 45 de ani.
De asemenea, 50% dintre respondenti viziteaza mall-urile de cateva ori pe luna, iar unul din trei vizitatori vin ocazional in mall, in medie doar o data pe luna.
Datele au fost colectate prin interviuri fata in fata, prin metoda selectiei aleatoare din usa in usa, fiind intervievati barbati si femei cu varste cuprinse intre 16 si 45 de ani din toate cartierele bucurestene.
Sondajul efectuat in Bucuresti in perioada 28 iunie-18 iulie 2006, are o marja de eroare de plus/minus 3,91%.