a realizat un top al celor mai frecvente sase greseli pe care le fac vanatorii de reduceri.
1. Gratuitatile
Promotiile care ofera al doilea produs gratuit la cumpararea primului, cele care ofera transport gratuit, sau alte promotii similare sunt doar trucuri de marketing menite sa ii faca pe consumatori sa cumpere lucruri pe care altfel nu le-ar fi cumparat.
2. Magazinele cu pret unic
Magazine in care toate produsele costa un dolar sau un euro sunt din ce in ce mai raspandite in ultima vreme. Expertii avertizeaza ca produsele acestora sunt de proasta calitate, iar unele pot fi periculoase, fiind expirate sau purtand etichete false.
3. Cumpararea in cantitati mari
Desi cumpararea unor produse in cantitati mari reduce costul acestora pe unitate, expertii considera ca acest obicei nu este bun. De asemenea, cumpararea in cantitati mari ridica probleme de depozitare, iar in Statele Unite una din zece familii inchiriaza un spatiu extern pentru stocare.
4. Cupoanele de reduceri
Expertii avertizeaza ca benzina consumata si orele pierdute in goana dupa cele mai consistente reduceri ajung sa coste mai mult decat banii economisiti, iar consumatorii ajung sa cumpere cantitati foarte mari de bunuri de care nu au neaparata nevoie.
5. Luarea mesei la restaurante fast-food
Produsele ieftine ale restaurantelor fast-food au niveluri foarte mari de grasimi saturate, sodiu si colesterol. Desi costa mai putin, expertii spun ca, in SUA, costurile medicale ale afectiunilor legate de obezitate sunt cu aproximativ 10.000 de dolari mai mari decat cele ale persoanelor cu o greutate optima.
6. Reparatiile casnice
Persoanele care aleg sa-si faca singure reparatiile casnice, fara a angaja un specialist, ajung, in final, sa plateasca mai mult, din cauza lipsei de experienta si prin timpul consumat.