Pe intreg anul, compania si-a targetat o crestere de 100% a cifrei de afaceri pentru 2009, fata de cei 1,7 milioane de euro din 2008.
Secom activeaza pe piata de parafarmaceutice, segmentul de suplimente alimentare si este unic importator a 9 branduri de produse naturale pentru sanatate pe care le distribuie in farmacii si magazine tip plafar din tara.
„Cresterea inregistrata se bazeaza pe investitiile ridicate in special in logistica si in marirea numarului de personal specializat”, declara Andrei Costea, director general Secom.
Firma Secom a fost infiintata in 1991 si a functionat pana in 1997 cu activitatea de productie segmenti auto. In 1997, vecinatatea sediului fata de Spitalul Militar Bucuresti determina managementul sa schimbe profilul companiei in magazin cu profil naturist, unul dintre primele de acest fel din Bucuresti.
In 2001, Secom si-a extins activitatea, devenind si Centru de Consultanta Naturopata, in primul rand pentru a exploata o nevoie a pietei si in al doilea rand.
Din 2005, business-ul se separa prin infiintarea unei noi societati – Energy Plus care preia activitatea de Centru de Consultanta Naturopata si Secom ramanand activitatea de import si promovare a brandurilor de produse naturiste din portofoliu.