Oficialii Secom au declarat pentru
DailyBusiness.ro ca investitia in fiecare magazin se ridica la
aproximativ 35.000 euro.
Cele doua noi magazine sunt situate
pe bulevardul Iuliu Maniu din Capitala, respectiv bulevardul
Republicii din Ploiesti Alte doua magazine Secom se afla in
Bucuresti, acestea fiind deschise in aprilie 2013.
Suprafata magazinelor este cuprinsa
intre 35 si 50 de metri patrati.
Pentru anul 2014, compania are in plan
deschirea a inca 6 magazine de prezentare si vanzare Secom.
In magazinele companiei sunt
disponibile produse importate in Romania in exclusivitate de Secom de
la 9 branduri internationale: Nature’s Way, Boericke & Tafel,
Solaray, KAL, ChildLife Essentials, Jarrow Formulas, China-Japan
Feida Union, Essiac Int’l Canada si Mushroom Wisdom.
Compania Secom este specializata in
importul, promovarea si comercializarea de produse naturale pentru
sanatate.
Cifra de afaceri a Secom aferenta
anului 2013 este de aproximativ 9,5 milioane de euro, iar pentru 2014
reprezentantii companiei estimeaza ca afacerile vor creste pana la 13
milioane de euro.
Catalin Vicol, presedintele PRISA,
[url=http://www.mediafax.ro/social/piata-suplimentelor-alimentare-teleshoppingul-si-vanzarea-online-si-din-portbagaj-intre-principalele-probleme-11523599]a
declarat[/url] in octombrie 2013 ca piata de suplimente alimentare
(inclusiv vitamine, minerale etc.) din Romania este estimata la 250
de milioane de euro (circa 12,5 euro pe cap de locuitor). Comparativ,
in SUA, piata de suplimente alimentare este de aproximativ 80 de
miliarde de dolari, a mai spus Catalin Vicol. Acesta a precizat ca,
in Europa, consumul de suplimente alimentare pe cap de locuitor se
ridica la 100 de euro.