Compania a fost infiintata in octombrie 2008, iar brandul Sensio, sub care aceasta activeaza pe segmentul mobilarii HoReCa (localuri sau hoteluri), furnizeaza produse de mobilier, dar se ocupa si de proiectare si chiar de branding.
„Amenajarea unui local pleaca de la un concept. De multe ori, antreprenorul nu are conceptul. Sau are doar numele, sau poate diferite elemente. De aici, oportunitatea ca noi sa oferim mai mult decat mobila. Sa oferim de la concept si pana la branding”, a explicat Ciusca, cofondator al firmei.
„Boom-ul HoReCa inca n-a inceput, dar e iminent”, spune Ciusca.
Compania a finalizat deja lucrarile de amenajere pentru mai multe restaurante, cluburi sau cafenele, printre clienti numarandu-se Club San Marzano din Timisoara, Caffe Bar Testarossa, Restaurantul LolyPop, Food Court-ul de la Iris Mall sau Fast Food-ul BunDeTot din Bucuresti.
„Anul acesta cu siguranta vom continua sa ne extindem plaja de clienti, mai ales in zona cafenele, restaurante si hoteluri medii si mici”, a spus Ciusca.
„Anul acesta, in ciuda prognozelor greu de facut, ne propunem o cifra de afaceri de 1,5-2 mil. euro”, a adaugat acesta.
De asemenea, in toamna anului trecut, Serban Ciusca, fostul presedinte al grupului ARBOmedia, a relansat in agentia de evenimente Arboevents sub numele Tabasco&Ciusca, dupa ce a preluat-o integral.