Dupa patru zile in care au curs mii de mesaje negative referitoare la noul logo al GAP, compania l-a scos de pe pagina pe Facebook si le cere acum consumatorilor sa vina cu idei despre cum ar trebui sa arate noul logo.
„Ne place versiunea noastra, dar am vrea sa vedem si care sunt ideile voastre”, este mesajul postat de companie pe Facebook.
Compania nu a specificat ce se va intampla cu aceste idei sau daca vor fi folosite in vreun fel, dar promite ca va reveni cu detalii in zilele urmatoare.
De ce tine cont GAP de parerea „stapanului”-client?
Logo-ul vechi al GAP era asociat cu ideea de imbracaminte clasica, avea caracter si eleganta, comenteaza presa internationala. Noul logo pare desenat de un student la matematica fascinat de un patrat si scos la o imprimanta cu un cartus aproape uscat”, potrivit sursei citate.
Si acesta nu este singurul comentariu negativ aparut in presa, ceea ce pune si mai multa presiune asupra companiei.
Exista, de asemenea, „teorii ale conspiratiei”, potrivit carora chiar compania ar fi instrumentat aceasta situatie pentru a atrage cat mai mult atentia asupra noului sau logo.
Pierderile pentru afacerile companiei ar putea fi insa mari, avertizeaza specialistii.
GAP detine 1.200 de magazine in America de Nord si alte 300 in Europa si Asia. Potrivit unui studiu recent al InterBrand, brandul GAP valoreaza 4 miliarde de dolari.
Compania detine si brandurile Banana Republic si Old Navy.