„Micul Paris”, situat la etajul al patrulea al Unirea Shopping Center, va pune la dispozitia clientilor o suprafata de peste 5.600 mp.
Zona food court, avand o suprafata de 2.000 mp, cuprinde noua restaurante, doua cafenele, un bar sushi si o gelaterie, iar spatiul va include 280 de mese (480 de locuri), pe langa cele aferente fiecarui restaurant. Funland Entertainment Center (2.840 mp) va oferi vizitatorilor sali de bowling, biliard, videogames si playground. Casino Metropolis se intinde pe o suprafata de 800 de mp.
Campania de promovare a „Micului Paris” se va desfasura pe o perioada de trei luni, costul acesteia fiind de 300.000 euro, potrivit directorului de marketing al companiei. Principalele canale utilizate sunt outdoor, radio, tv, presa scrisa, dar si actiuni promotionale si de BTL in cadrul Unirea Shopping Center.
Centrul comercial situat in centrul Bucurestiului ofera o gama de produse electronice, electrocasnice, articole de imbracaminte si incaltaminte pentru femei, barbati si copii, produse cosmetice, parfumerie, bijuterii, ceasuri, cadouri, aparate si accesorii foto, telefonie mobila, jucarii, carti, articole birotica si papetarie.
Actionarul majoritat al Unirea Shopping Center este compania Nova Trade, care detine 65,4% din actiuni. Unirea Shopping Center a inregistrat in primele noua luni din 2006 o cifra de afaceri de 46 milioane de lei (13 milioane euro).