Investitia de 1 milion euro vizeaza crearea conceptului, activitati de marketing, PR si alte tipuri de promovare.
Locatia din Dorobanti este inchiriata pe termen de 10 ani, in deschiderea acesteia, Strauss Group colaborand cu compania Omega.
Matanya Schwartz a spus ca anul viitor, compania intentioneaza sa mai deschida 1-2 locatii in Bucuresti sau in tara. Orasele vizate pentru noi deschideri sunt Brasov, Timisoara, Cluj si Constanta.
El este de parere ca in Bucuresti ar trebui sa fie inca 2-3 astfel de locatii.
Oficialul Strauss Romania a spus ca firma va continua sa investeasca in promovare si anul viitor, dupa ce anul acest a alocat 15 milioane euro proceselor de rebranding a produselor si companiei.
Astfel, bugetul de promovare al companiei pe 2009 este bazat in principal pe spoturi TV si se va ridica la 10 milioane euro, conform lui Matanya Schwartz.
Strauss Romania detine o fabrica de procesat cafea la Bucuresti, iar pentru acest an afacerile companiei sunt estimate la 80 milioane euro.
Pe piata cafelei din Romania, estimata la 250 milioane euro, Strauss Romania concureaza cu companii precum Kraft Romania.
In 1997 Strauss a achizitionat o participatie majoritara in compania Elite, iar in 2004 cele doua au fuzionat complet. Din ianuarie 2008, Elite Romania a devenit Strauss Romania.