La categoria „Cosmetice”, 19,2% dintre respondenti au pus Nivea in topul listei de branduri in care au incredere. Acesta este primul an in care Nivea ocupa pozitia de lider in acest clasament. In 2007-2008, cel mai de incredere brand de cosmetice a fost Avon.
La categoria „Produse de ingrijire a pielii”, 37,4% dintre cei chestionati au votat Nivea cea mai de incredere marca, dupa ce si in anii 2007 si 2008, compania a ocupat acceasi pozitie la aceasta categorie.
Pe langa Romania, marca Nivea a mai iesit pe primul loc la aceste categorii si in tari precum Elvetia, Austria, Belgia, Portugalia.
Nivea a vandut anul trecut in Romania 700.000 de cutii Nivea Creme, in valoare de 4 milioane de lei (peste 1 mil. euro).
In 2008, la nivel global, peste 160 milioane de cutii de Nivea Creme in valoare de peste 177 milioane de euro au fost vandute in peste 150 de tari.
Romania este inclusa in studiul realizat de Reader’s Digest din 2007.