Cu o amenajare adaptata unui proiect de tip „lifestyle center”, Subway va fi pozitionat la intrarea in Palas Mall si va ocupa o suprafata de 90 metri patrati.
Reprezentantii Iulius Group nu au facut publice informatii despre francizor, valoarea contractului si planurile legate de o eventuala retea Subway in Romania.
Infiintat in anul 1965, in Connecticut, SUA, Subway detine in prezent peste 36.000 de restaurante, in 98 de tari.
Ansamblul urbanistic Palas, dezvoltat in Iasi de compania Iulius Group, introduce conceptul „lifestyle center” pe piata de „mixed-use developments” din Romania. Acesta este un centru multifunctional regional, care cuprinde spatii comerciale, cladiri de birouri clasa A, hoteluri de 4 stele, apartamente, o parcare subterana cu aproximativ 2.500 locuri, gradina publica, cinema multiplex si amfiteatru in aer liber.
Componenta de retail a ansamblului Palas se remarca prin mixul dintre „shopping mall” si „shopping street”.
Palas Mall va avea o suprafata inchiriabila de 47.500 metri patrati si va cuprinde 132 magazine, food court cu 1.300 de locuri, Village Cinemas cu 9 sali si una de tip VMAX, cafenele, restaurante cu specific international, supermarket Auchan, zone de joaca pentru copii.
Palas Shopping Street va totaliza 35 de magazine, desfasurate pe o suprafata inchiriabila de 6.600 metri patrati.
Printre brand-urile care vor fi prezente la Palas se numara H&M, Tommy Hilfiger, New Yorker, C&A, Stefanel, New Look, Douglas, Humanic, LC Waikiki, Hervis Sports, Colin’s, Levi’s, Motivi, Oodji, L’Occitane, Sephora, Intersport, Ecco, Il Passo, KFC Drive Thru etc.