„Acum suntem in faza de negocieri cu distribuitorii, deja sucul este vandut in doua cluburi bucurestene Kristal Glam Club si Studio Martin, iar pana la sfarsitul verii speram sa comercializam 20.000 de sticle in Capitala, urmand ca pana la finalul anului numarul acestora sa depaseasca 100.000”, a precizat Dumitrescu.
„Sucul, denumit Antistress, va fi distribuit la nivel national, insa nu putem inca face o estimare referitoare la vanzarile totale, pentru ca nu am inceput comercializare in alte orase din Romania”, a adaugat Mihai Dumitrescu.
El a afirmat ca tinta companiei o formeaza „oamenii preocupati de propria sanatate si de starea de bine”.
Bautura se comercializeaza in magazine la pretul de 6 lei, in baruri si cluburi pretul fiind de circa 10 lei.
Sucul a fost lansat oficial la expozitia Estetika & Wellness, din perioada 8-10 martie, la Sala Polivalenta.
Antistress cuprinde ingrediente „in voga” ca urzica, aloe vera, ginseng, ginko, complex de vitamina B si magneziu, fiind un suc neacidulat, cu gust dulce-acrisor.
„Antistress este o bautura racoritoare care se adreseaza tuturor, indiferent de varsta, ocupatie sau sex si vine ca alternativa la bauturile obisnuite, de la ice tea sau sucuri cu arome, la bauturi energizante”, a spus Franz Steinegger, marketing manager la compania austriaca Sonnenalm Gentranke Vertrieb, producatorul acestui suc.
Mihai Dumitrescu apreciaza ca piata produselor dietetice valoreaza anual sub 2 milioane euro. „Noi am intrat pe piata cu berea dietetica, care este si cel mai bine vandut produs, iar ca urmare a noilor produse care vor fi lansate anul acesta, printre care si Antistress mizam pe o crestere a cifrei de afacri de 150%, pana la 250.000 euro”, a precizat directorul general al companiei Sugar Free Dieta.
„La intrarea nostra pe piata, in Romania erau deja companii care activeau pe acest segment si in continuare apar noi firme, piata nefiind inca matura”, a afirmat Dumitrescu. El considera ca pe segmentul produselor dietetice, firma se se afla intre locurile 2 si 3.
Sugar Free Dieta, companie distribuitoare de produse dietetice cu capital integral romanesc, activeaza pe piata romaneasca din 2005, cu precadere in sectorul de alimente dietetice.
Toate produsele comercializate de companie provin din Uniunea Europeana, in general din Germania. In momentul de fata, oferta cuprinde o larga varietate de dulciuri dietetice si inlocuitori de zahar, dar si berea dietetica Edelhopfen, cea mai vanduta din Germania.
O alta companie distribuitoare de produse dietetice pe piata romaneasca este Matra International.