- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Lifestyle

Suma uriașă investită în „Teambuilding”, cel mai de succes film de după Revoluție

31 Oct, 10:45 • Cornel Ghimeșan
Matei Dima, vlogger, actor și regizor, a dezvăluit cât de mult a riscat pentru „Teambuilding", filmul care a înregistrat un succes de răsunet în cinematografele din România și care a născut o mulțime de polemici.
Suma uriașă investită în „Teambuilding, cel mai de succes film de după Revoluție

Nu mai puțin de 800.000 de euro au fost investiți pentru produsul cinematografic, susține Matei Dima.

„Investiția în ‘Teambuilding’ a fost de aproape 800.000 de euro, una destul de mare pentru un film românesc. Faptul că a avut un succes atât de mare ne bucură și ne liniștește, dacă nu mergea… Riscam să ajungem pe străzi. Morala? Să nu rișți, decât dacă crezi cu adevărat în ceva”, a povestit Matei Dima, într-un interviu pentru Adevărul.

Lungmetrajul s-a lovit de critici dure, venite din partea cinefililor care consideră că filmul este prea vulgar sau infantil.

„Cu siguranță mă așteptam. Cele mai multe dintre acestea au fost foarte light, majoritatea au avut un vedere limbajul sau umorul. Acest tip de limbaj este reprezentativ pentru corporații, iar umorul este subiectiv.

Noi ne-am propus să surprindem anumite pasaje și acțiuni din viața de corporație și să le expunem într-un mod cât mai amuzant. La nivel de umor, noi ne încadrăm în zona de satiră. Cred că asta funcționează cel mai bine la români: să ai grijă să nu fie prea real și prea luat în serios, dar nici parodie”, a mai declarat Bromania.

 

Matei Dima, personajul principal din „Teambuilding”: „În filme avem grijă ca înjurăturile să nu fie gratuite, ci să aibă un sens”

 

Înjurăturile nu reprezintă un subiect tabu pentru Matei Dima.

„Eu înjur de felul meu. Înjur de mic, iar după 18-20 de ani nici nu m-am mai ascuns. Și cred că majoritatea înjură și nu trebuie să le luăm prea în serios, decât dacă sunt spuse cu intenția de a răni pe cineva. În filme avem grijă ca înjurăturile să nu fie gratuite, ci să aibă un sens.

Un exemplu foarte bun este în ‘Miami Bici’, unde cea mai faimoasă scenă este cea cu înjurături românești clasice traduse în engleză, ca să arătăm cât de ridicol sună pentru străini. În cazul ăsta, nu înjurăm ca să vindem, ci facem glume despre înjurături ca să vindem”, a mai declarat vloggerul.

Până acum, „Teambuilding” a înregistrat încasări de peste 3 milioane de euro.

Urmărește Daily Business pe Google News
Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult