Elemenul central al targului de anul acesta, ce se va desfasura intre 6 si 9 decembrie, va fi reprezentat de bijuterii, iar conceptul sub care se va derula Luxury Show va fi „luxul ca atitudine”. Sintagma este inspirata din spusele lui Coco Chanel, respectiv ca „luxul nu este opusul saraciei, ci opusul vulgaritatii”.
Anul acesta, noutatea targului va consta in crearea unei „institutii a Ambasadorului Luxului”, adica promovarea luxului prin intermediul unei personalitati de talie internationala, a explicat directorul Romexpo.
Brandurile de lux prezente la editia de anul acesta vor fi impartie in cinci sectiuni, si anume Home&Design (mobila si decoratiuni interioare), Motorshow (masini si motociclete), Trend Fashion (haine, cosmetice si bijuterii), HiEnd (echipamente electronice de inalta fidelitate si gadget-uri) si Leisure&Pleasure (bauturi, cafea, restaurante si cadouri).
Prima editie a targului, de anul trecut, a atras 7.550 de vizitatori, iar exponatele au avut o valoare totala de aproximativ 20 de milioane de euro.
Printre marcile prezente s-au numarat Rolls Royce, Mercedes, Versace, Chanel, sau Prada, iar valoarea totala a contractelor incheiate a depasit 5 milioane euro.
Cele mai scumpe produse pentru care s-au semnat contracte au fost iahturile si automobilele.
Reprezentantii companiei expozante Neptun Yacht, importator de ambarcatiuni de lux in Romania, au declarat ca au primit comenzi si pentru ambarcatiuni care nu erau expuse, iar oficialii Dom Leasing au spus ca au vandut 14 automobile in valoare totala de 1,4 milioane de euro, triplu fata de estimarile facute anterior targului.