Datele au la baza studiul realizat de divizia de branding a grupului de comunicare WPP, Landor Associates, alaturi de agentiile Cohn & Wolfe and Penn, Shoen & Berland Associates.
Acesta este cel de-al doilea an cand producatorul si furnizorul de produse cosmetice ecologice se afla in topul preferintelor britanicilor.
Peste 1.500 de adulti chestionati in aprilie de realizatorii studiului au declarat ca brandul The Body Shop este cel mai prietenos cu mediul inconjurator in Marea Britanie.
Printre cei care se regasesc in top 10 cele mai „verzi” branduri se numara si Dove, sau Google.
Studiul realizat de Landor Associates, Cohn & Wolfe and Penn si Shoen & Berland Associates a relevat faptul ca reducerea deseurilor si reciclarea se numara printre prioritatile britanicilor.
6 din 10 englezi spun ca evita sa foloseasca pungi de plastic pentru cumparaturi, si 75% dintre consumatorii chestionati au declarat ca termeni ca „reciclare”, „refolosire”, sau „sustenabilitate” au un impact major asupra intentiei de a cumpara.
Doua treimi din cei supusi studiului s-au declarat interesati de stadiul dezvoltarii economiei britanice. Cu toate acestea, 80% dintre ei intentioneaza sa cheltuiasca la fel sau poate mai mult pe produse si servicii ecologice si anul acesta, fata de 2007.