The Guardian remarca faptul ca, spre deosebire de alte fenomene muzicale din estul Europei, Inna nu si-a reprezentat niciodata tara la Eurovision.
Publicatia remarca, pe de alta parte, succesul Innei la public: „Stati putin… Inna este, din punct de vedere al pozitiei in topuri, ‘unul dintre cele mai bune produse de export ale Romaniei’ care (trageti aer adand in piept) a vandut peste un milion de discuri la nivel mondial, a devansat-o pe KeSha din pozitia de numarul 1 in topul US Billboard, a castigat 21 de premii si a aparut pe copertele a peste 30 de reviste din Europa, a avut 150 de milioane de vizualizari pe YouTube, si are peste 2 milioane de prieteni pe Facebook”.
The Guardian continua, in acelasi ton, adaugand ca, daca Inna va intampina greutati in cariera artistica, s-ar putea angaja in administratia publica, deoarece aceasta spune ca stie trei limbi straine, ar putea deveni o inotatoare profesionista (dat fiind ca a participat la concursuri de inot, in copilarie) sau ar putea sa isi continue cariera de agent imobiliar, relateaza [url= http://www.mediafax.ro/life-inedit/the-guardian-daca-inna-va-intampina-greutati-in-cariera-artistica-s-ar-putea-angaja-in-administratia-publica-8277722/]Mediafax[/url].