Securitatea platilor electronice care vor fi efectuate prin noul site va fi asigurata de un sistem de e-commerce ales cu sprijinul companiei de consultanta Kinecto, au anuntat oficialii companiei citati de NewsIn.
„Nu putem preciza data exacta a lansarii magazinului, pentru ca in prezent lucram la dezvoltarea aplicatiei software necesare acestui proiect”, a declarat pentru DailyBusiness Ramona Julean, director de marketing al Tina R.
Valoarea investitiei nu a fost facuta publica de catre oficialii companiei.
Acelasi proiect vizeaza si lansarea unui card de fidelitate clientilor magazinului Tina R. Publicul tinta al acestui produs este format din „femeile tinere, educate, cu ocupatie intelectuala, si cu venituri si putere de cumparare peste medie”.
Programul de loializare va fi realizat tot in parteneriat cu firma Kinecto.
Tina R a investit recent 160.000 euro pentru deschiderea a doua magazine noi la Bucuresti si la Iasi, prin inchirierea de spatii in doua centre comerciale importante.
Vanzarile Tina R au crescut, in primul trimestru al acestui an, cu 28% fata de cele realizate in aceeasi perioada a anului trecut.
Reprezentantii companiei estimeaza pentru anul acesta o cifra de afaceri de 6 milioane euro. Retailerul de imbracaminte a avut, anul trecut, o cifra de afaceri de peste 4 milioane euro, insemnand o crestere cu peste 20% fata de anul 2005 si o rata a profitului de aproximativ 10%.