In prezent, TinaR detine un numar de 14 magazine in marile centre comerciale, dintre care ultimul s-a deschis la sfarsitul lunii noiembrie, la Centrul Comercial Tom Carrefour din Constanta.
Strategia de dezvoltare pentru anul viitor include, printre altele, deschiderea a cel putin 12 noi magazine, atat in Bucuresti cat si in restul tarii, unele dintre ele in sistem de franciza.
Acestea, conform previziunilor financiare, ar urma sa aduca retelei un plus de 3,8 mil euro la cifra de afaceri pe anul viitor, ajungandu-se astfel la un total al cifrei de afaceri pe 2008 in jurul valorii de 8,9 mil euro.
Strategia mai cuprinde fondarea TinaR China ltd si dezvoltarea sistemului logistic al companiei.
„Este primul birou de reprezentanta pe care TinaR il deschide in afara granitelor tarii, cu activitati in domeniul logisticii de aprovizionare si comenzi. Investitia preconizata se ridica in jurul cifrei de 500.000 euro”, a declarat Rares Jianu, director general al TinaR.
In plus, TinaR a inagurat un magazin online. Magazinul online a fost creat in urma colaborarii intre TinaR si E Invest Marketing Romania, companie specializata in online development si marketing.
” Ne asteptam ca prezenta online a brandului TinaR sa duca la cresterea numarului de cumparatoare si la imbunatatirea imaginii pe care o promovam, intrucat vom putea raspunde si pe aceasta cale cerintelor actuale ale clientelor noastre”, a declarat Ramona Popa, brand managerul companiei.
Tina R, este o companie 100% romanesca infiintata in 1994.