„Constanta este al doilea oras ca putere de cumparare din Romania, dupa Bucuresti, de aceea am hotarat sa organizam aceasta editie speciala a targului de cadouri”, a declarat Catalin Trifu, directorul departamentului de Organizare Targuri si Expozitii Romexpo.
Presedintele CCINA Constanta, Mihai Daraban, a declarat ca aceasta este o editie speciala a targului de cadouri, desfasurata in perioada 12-16 decembrie, la care participa 220 de firme. Produsele vor fi expuse la standuri, spre vanzare en-detail, in holurile mai multor hoteluri din statiunea Mamaia, iar suprafata totala alocata targului depaseste 6.000 mp, relateaza NewsIn.
El a precizat ca este prima data cand numarul firmelor din Constanta (70 de firme) care participa la targ il depaseste pe cel al societatilor din Bucuresti (55 de firme), urmat de Brasov, Arad si Cluj.
Organizatorii au mai precizat ca expozantii sunt in proportie de 80% producatori romani, acestia avand intaietate la acest targ, urmati de comercianti si importatori.
La randul sau, Catalin Trifu a spus ca Targul de Cadouri se va desfasura in sase locatii din statiune, iar la standuri vor fi expuse confectii din textile pentru adulti si copii, jucarii, blanuri, incaltaminte, marochinarie, cosmetice si bijuterii.
Programul de vizitare a targului va fi de miercuri pana sambata intre orele 10:00-19:00, iar duminica, intre orele 10:00-14:30.
Ultimul eveniment organizat la Bucuresti de Romexpo, „Luxury Show”, incheiat duminica, a inregistrat vanzari de aproape 15 milioane de euro.