In magazinele Trends sunt prezente 49 de branduri.In medie, un client
fidel cheltuie intre 3,000 – 4,000 lei intr-o sesiune de
cumparaturi.
Majoritatea clientilor vin in magazinul de pe Calea
Victoriei, de unde achizitioneaza tinute, in timp ce, in magazinul
din Baneasa Shopping City, clientii cumpara, in general 3-4 obiecte
vestimentare, fiind mai mica proportia celor care cumpara tinute.
Contrar tendintei pietei, Trends are cele mai mari vânzari in lunile
august si ianuarie.
”Barbatul roman,
desi este preocupat de modul in care se imbraca si cumpara multe
haine, ar trebui sa acorde mai multa atentie calitatii acestora. Cred
ca, este foarte important sa se orienteze spre piese de baza, de buna
calitate, care pot fi usor de asortat in combinatii diferite si sa
poata fi folosite in diverse momente si combinatii. Principalul sfat
pe care il dau clientilor mei este ca o garderoba de calitate se
realizeaza in timp, prin achizitii constante”, declara Adina
Buzatu, Fondator Trends.
In topul celor mai
vândute produse Trends se afla pantofii Magnanni, camasile Bagutta
si Eton, bretelele Albert Thurston, papioanele Calabrese si Ascot,
butonii Jan Leslie si Babette Wasserman si costume business sau de
ceremonie Messagerie.