Dalmia, care a preluat in 2006 compania britanica de retail Rosebys, va incepe dezvoltarea marcii in India, urmand apoi sa se extinda in Marea Britanie, Polonia, Romania si mai multe state asiatice, potrivit declaratiilor miliardarului.
Rosebys detinea, la momentul achizitiei – tranzactie de 45 milioane de dolari – 300 de magazine de textile in Marea Britanie, insa operatiunile companiei au fost inchise in urma crizei financiare.
In prezent, Rosebys se regaseste in procedura de restructurare financiara in Marea Britanie si detine intre 50 si 60 de magazine in India.
„Pe viitor, motorul de crestere al afacerilor mele va fi retailul. Am inceput deja in India si vom incepe, in acest an, sa ne extindem in intreaga lume”, a declarat Dalmia, unul dintre cei mai importanti industriasi din India.
Obiectivul miliardarului este ca Rosebys sa devina o companie globala cu o cifra de afaceri anuala de 200 miliarde de dolari, de circa 500 de ori mai mare fata de nivelul actual.
„Trebuie sa fii ambitios, trebuie sa gandesti mare daca vrei sa ajungi mare”, a replicat Dalmia, intrebat daca planurile sale sunt prea ambitioase.
Grupul condus de Dalmia a extras marca Rosebys din procedura de faliment a companiei britanice preluate in 2006 si va construi noul lant global de retail in jurul acestui brand.
„Intentionam sa relansam Rosebys in Marea Britanie in acest an. Apoi, ne vom indrepta catre Polonia si Romania in Europa si mai departe catre est. in Singapore, Malaezia, Indonezia si Tailanda”, a aratat omul de afaceri.
Ulterior, grupul s-ar putea extinde in China, Japonia, Germania si Americi.
Dalmia a precizat ca grupul de retail ar adopta un model de afaceri bazat pe franciza, pentru a evita un necesar ridicat de capital pentru a acoperi infrastructura si alte investitii.