Laser Tag, lansat de compania Palette Advertising in luna martie in Bucuresti, a necesitat investitii de 80.000 de euro pana acum, iar compania se pregateste sa extinda serviciul si in Cluj, intr-o arena de 350 metri patrati. Arena din Bucuresti masoara 405 metri patrati.
Pentru serviciul din Bucuresti, compania a investit 40.000 euro pentru echipamente, 25.000 euro pentru amenajarea spatiului si 15.000 euro in promovare.
„Inca nu s-a atins pragul de profit, datorita faptului ca vorbim despre o investitie mare, un timp scurt de existenta si un joc foarte nou pentru romani”, spune pentru Daily Business Stefania Mateescu, PR Manager la Palette Advertising.
„Lunar, se observa o evolutie a vanzarilor intre 15% si 20%. Pentru luna septembrie preconizam un procent mult mai mare de crestere, pana la 50%. Lunile reci vor aduce un profit mai mare, laser tag-ul fiind un joc indoor”, a declarat Mateescu.
Jocul Laser Tag, asemanator jocurilor video si paintball-ului, are un scenariu militar intr-o arena special amenajata cu obstacole, fum, rampe si efecte sonore speciale care ascund sunetul de pasi. Daca la paintball-ul clasic se folosesc bile de vopsea, care in unele ocazii pot sa provoace dureri, la Laser Tag nu exista pericol de vatamare corporala.
Activitatea jucatorilor, pe echipe sau individual, este monitorizata de un software la care sunt conectate wireless arma si vesta. Munitia clasica, cu bile, este inlocuita in acest caz de raze laser care sunt receptate de vesta, iar software-ul modifica punctajul ori de cate ori unul dintre jucatori este „atins”.
Laser Tag ar putea fi folosit cu succes in antrenamentele militare, aceasta metoda fiind testata in armata SUA incepand din anii ’70.
„In prezent, nu ne aflam in negocieri cu nicio institutie cu profil militar, dar daca acestea s-ar arata interesate de sistemul de laser tag, am putea concepe o oferta in acest sens. Institutiile cu profil militar nu sunt o tinta sau o sursa de profit, deocamdata incercam sa popularizam acest joc si sa il prezentam asa cum este, o sursa de distractie si relaxare”, a precizat managerul Palette Adverstising.
Reprezentantii Palette Advertising au mai spus ca pot asigura distributia echipamentului de joc la domiciliu persoanelor fizice care dispun de cel putin 300 mp de spatiu acoperit necesar amenajarii arenei de joc. Jocul se desfasoara, in mod normal, intre doua echipe de cate 5 jucatori. Tariful este de 10 lei de persoana pentru o runda, care dureaza 12 minute.
Profil de client: Peste 25 de ani, lucreaza in companie privata
Laser Maxx, brandul sub care functioneaza jocul Laser Tag, a facut deja obiectul unor colaborari cu firme de resurse umane si de organizari de evenimente, precum AxA Consulting, ForPeople, Latura Extrema.
„Clientul LaserMaxx are peste 25 de ani, lucreaza intr-o companie privata, este dinamic, cu asteptari mari de la viata si cu potential de dezvoltare. Ii plac tehnologia si aventura si cauta senzatii noi. Are multi prieteni si profita la maxim de putinul timp liber”, spun oficialii LaserMaxx.
Palette Advertising, agentie de publicitate si marketing, este prezenta de patru ani pe piata romaneasca si are ca actionari doua persoane fizice.