In 2009, Deichmann a avut afaceri de circa 63,77 milioane de lei.
In ceea ce priveste vanzarea de perechi de incaltaminte, compania a atins o crestere de 56% pana la 1,36 milioane perechi, fata de 771.371, cat a afisat in 2009.
Cu 15 magazine inaugurate anul trecut, sucursala din Romania a grupului german Deichmann a ajuns sa detina 36 magazine. A creat 120 noi locuri de munca, avand la final de an 340 angajati in total, cu 55% mai mult decat in anul precedent.
Pe plan international, grupul Deichmann a vandut in 2010 in 19 tari europene si in SUA peste 152 milioane de perechi incaltaminte, cu 10% mai mult decat in anul precedent.
Cifra de afaceri cumulata a grupului a crescut cu 12,5% de la 3,4 miliarde de euro la 3,93 miliarde de euro. La finalul anului 2010 avea 2,939 magazine pe plan international, fata de 2.767 in 2009 si circa 30.000 angajati.
In anul curent, grupul va investi 194 milioane de euro in noi magazine si depozite.
Grupul Deichmann, cu sediul central in Essen (Germania) a fost infiintat in 1913. Sub numele Deichmann activeaza filiale in Anglia, Austria, Bulgaria, Cehia, Croatia, Danemarca, Germania, Italia, Lituania, Polonia, Romania, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Turcia si Ungaria. In plus, Grupul e reprezentat si in Elvetia (Dosenbach/Ochsner/Ochsner Sport), Olanda (vanHaren), USA (Rack Room Shoes/Off Broadway). In 2011, grupul se va extinde cu inca doua tari – Portugalia si Serbia – fiind astfel prezent in 21 tari europene si in USA.