In cele trei luni, compania a inregistrat vanzari in valoare de 246 mil. euro. Mare parte din succesul inregistrat de Givaudan s-a datorat cumpararii la inceputul lunii martie a companiei englezesti cu domeniu similar de activitate Quest, pentru suma de 1,7 mld. euro, au afirmat oficialii companiei.
Odata cu anuntarea veniturilor pe primul trimestru, Givaudan isi intareste pozitia de fruntasa in industria producatorilor de parfumuri si arome, avand drept competitori directi doar compania americana IFF si Firmenich din Elvetia.
Odata cu achizitionarea Quest, trei noi ingrediente de parfumuri au putut fi comercializate la nivel mondial prin distribuitorii Givaudan. Cel mai bine comercializat ingredient dintre cele trei a fost Safraleine, cu trei arome diferite, au spus oficiali ai companiei, creat de compania Quest.
Givaudan a inregistrat vanzarile cele mai mari in China, Filipine si India, in timp ce in America de Sud, tarile care au inregistrat o crestere semnificativa pe acest nivel au fost Argentina, Brazilia si Mexic.
Compania are in plan deschiderea unui nou centru de cercetare in Hannover, SUA, in care va investi 62 mil. euro. Dintre fabricile detinute de Givaudan, aceasta va fi cea mai performanta si, conform oficialilor companiei, va contribui semnificativ la alinierea produselor Givaudan la cererea pietei. Proiectul se va finaliza in iunie 2008.
Compania Givaudan a fost fondata in 1796 si detine aproximativ 18% din piata de profil, fiind prezenta in peste 100 de tari din intreaga lume.