Rezultatele au fost totusi sub asteptari, anul trecut oficialii estimand un profit de 1,85 de miliarde de euro. Cauza posibila a incetinirii cresterii a fost investitia mare in publicitate pentru produsele de ingrijire a parului si pentru parfumuri in SUA, considera analistii pietei.
Vanzarile L’Oreal au crescut cu 8,7% pana la 15,79 miliarde de euro, datorita in special achizitionarii Body Shop.
Cele mai mari cresteri de vanzari s-au inregistrat in sectorul cosmeticelor „active”, unde ritmul de crestere a fost de 14%, pana la 1,13 miliarde de euro.
Cosmeticele „active” sunt acele produse de ingrijire folosite pentru incetinirea imbatranirii pielii. Cele mai cunoscute branduri se numara Dermablend, La Rouch-Posay, SkinCeuticals, Vichy Laboratories, Inneov, Ombrelle si recentul Sanoflore.
Sectorul de cosmetice de consum general a crescut la randul sau cu 5,4% pana la 7,90 de miliarde de euro.