Cresterea s-a datorat cererii puternice din partea consumatorilor pentru ceasurile, sampania si parfumurile de lux ale grupului.
Vanzarile inregistrate anul acesta de grupul francez LVMH au depasit cu putin asteptarile analistilor, care prevedeau ca grupul va inregistra vanzari de 3,75 mld. euro in primele trei luni ale anului. Vanzarile provenind din activitati comparabile cu cele de anul trecut au crescut cu 13% in primul trimestru fata de perioada similara din 2006.
Divizia de ceasuri a afisat o crestere a vanzarilor cu 20%, atingand valoarea de 189 mil. euro. Grupul francez detine ceasurile marca Tag Heuer si Zenith.
Divizia de cosmetice si parfumuri a inregistrat cresteri de 15%, in special ca urmare a lansarii parfumului barbatesc Fahrenheit 32. Vanzarile de vinuri si bauturi spirtoase au inregistrat si ele o crestere de 15%, cele mai bine comercializate vinuri fiind Moet & Chandon si Veuve Clicquot.
Produsele LVMH au inregistrat cresteri in toate tarile, mai putin in Japonia.
„Datorita creativitatii brand-ului si a extinderii companiei pe noi piete, LVMH isi va continua ascensiunea pe decursul intregului an”, au spus azi oficiali ai grupului.
Compania LVMH activeaza in cinci domenii diferite precum vinuri, parfumuri si cosmetice, ceasuri si bijuterii. Grupul francez a fost infiintat in anul 1987 si are in prezent aproximativ 60.000 angajati si o retea de peste 1.800 magzine la nivel global. Printre brandurile detinute de LVMH se numara Kenzo, Marc Jacobs, pantofii Fendi, parfumul Dior, sampania Moet et Chandon.