„Inca nu avem datele finale, pe care le vom afla probabil dupa 30 iunie, insa pana in prezent putem spune ca, in actualul campionat, vanzarile au crescut cu 25-30% fata de anul trecut. Suntem cu atat mai multumiti de rezultat cu cat el vine in contextul actual al crizei, cand majoritatea companiilor raman la acelasi nivel sau obtin rezultate in scadere”, a declarat pentru DailyBusiness.ro, Bobby Durbac, merchandising director al Steaua FC.
Potrivit acestuia, magazinul Steaua din complexul Unirea Shopping Center si cel de la stadion au inregistrat cele mai bune rezultate, fiecare totalizand circa 20% din vanzarile totale ale retelei. „In magazinul Steaua din cadrul Unirea am inregistrat cele mai bune vanzari pe o perioada constanta, pe cand in cadrul magazinului de la stadion inregistram vanzari foarte bune in ziua meciului. Acum ca s-a intrerupt campionatul vom face reduceri de 30% la fiecare produs pentru a ne mentine vanzarile”, a explicat Durbac.
In prezent, clubul Steaua are doua magazine oficiale si 25 de magazine partenere in 20 de orase din tara, potrivit site-ului oficial.
La inceputul lunii august, odata cu inceperea noului campionat, clubul Steaua va lansa si produse cu noua mascota a clubului, Stelio (o stea stilizata – n.r.), iar ca urmare se asteapta la cresteri ale vanzarilor cu 15% in cadrul magazinelor sale. Cele mai bine vandute produse din cadrul magazinelor Steaua au fost echipamentele de joc Nike si tricourile inscriptionate. Pe 9 iulie, clubul Steaua lanseaza noul echipament de joc.