Cresterea inregistrata in perioada sarbatorilor se datoreaza in principal agresivitatii companiei in privinta publicitatii. Clipurile publicitare cu modelul Twiggy si cantareata Shirley Bassey au contribuit la cresterea vanzarilor Marks & Spencer, in timp ce alti retaileri de haine din Marea Britania ca Next Plc si Debenhams Pl au inregistrat o scadere a veniturilor in decembrie.
Stuart Rose, CEO al Marks & Spencer, cel ce a redresat compania dupa preluarea conducerii in 2004, va moderniza pana la sfarsitul acestui an 70 % din magazinele companiei.
Vanzarile de produse alimentare ale Marks & Spenser a inregistrat o crestere de 3,6 % sub media estimata de 4,9 procente. In timp ce vanzarile de haine au crescut cu 7,1 procente in decembrie.
Marks & Spencer detinea in trimestrul incheiat pe 12 noiembrie 10,5 % din piata de haine din Marea Britanie, au declarat marti oficialii companiei adaugand ca vanzarile de produse alimentare s-au situat in trimestrul incheiat pe 3 decembrie la o cota de piata de 4,3 procente. Vanzarile online din aceasta perioada au castigat 70 de procente.
Oficialii Next, al treilea retailer de haine din Marea Britanie, au declarat saptamana trecuta ca ultimele 2 trimestre, incheiate pe 24 decembrie, vanzarile au scazut cu 6,9 procente. Vanzarile Debenhams au scazut cu 4,7 procente in trimestrul incheiat pe 10 decembrie.