Compania a inregistrat in primul semestru al acestui an venituri de aproape 2 mil. euro. Pentru intreg anul 2009, compania incearca sa mentina veniturile la nivelul celor din 2008, de 6 mil. euro.
Tot in primele 6 luni ale anului, retailerul a deschis 5 magazine noi, printre care si primul concept store – de 1.000 mp, si a marit suprafata altor 3 magazine, printre care si cel din Unirea Shopping Center, unde a dublat suprafata. Investitia totala in noile magazine si extinderile de suprafata s-a ridicat la circa 1 mil. euro.
Planul de extindere al brandului Tina presupune deschiderea a inca 5 magazine pana la finalul anului. „Suntem in discutii pentru alte 5 magazine, depinde foarte mult de dezvoltator daca se vor deschide si in ce conditii”, a spus Jianu.
Pe fondul crizei, chiriile spatiilor comerciale in care se gasesc magazine Tina R s-au diminuat de la caz la caz cu procente cuprinse intre 20% si 40%.
Tina R a fost, ca multe alte companii de pe piata, afectata de „isteria” insolventelor, pana in prezent cerandu-i-se insolventa de 2 ori la Tribunalul Bucuresti.
Compania Felicia Invest a depus pe 19 iunie o cerere la Tribunal Bucuresti prin care cere insolventa companiei Tina R SA. Aceasta este cea de-a doua cerere formulata impotriva Tina R in 2009. Prima a fost inaintata de producatorul de imbracaminte OttoRose Rom in primavara si s-a solutionat, Tina R platindu-si datoria.
„Este vorba de sume modice care s-ar fi platit oricum. Este un mijloc de presiune prea putin elegant, in general initiat de firme care nu doresc sau nu pot continua o relatie comerciala pe termen lung”, a comentat Jianu.