Brandul Cafepedia activeaza pe piata din Capitala din 2007 prin 2 cafenele. Prima cafenea este amplasata in zona Pietei Alba Iulia si a fost deschisa in vara acestui an, cea de-a doua fiind deschisa dupa doua luni pe bulevardul Regina Elisabeta.
Reprezentantii companiei nu au specificat la cat se va ridica cifra de afaceri a Cafepedia pe 2007.
„Principala problema in vederea deschiderii cafenelelor de acest gen este amplasarea lor, pentru ca nu se pot alege zone de cartiere muncitoresti”, a declarat, pentru DailyBusiness, Catalin Mahu, director general Trotter Restaurant.
Presa de business, Internetul wireless si amplasarea in zone apropiate de centrele de afaceri sunt ingredientele unei cafenele care are ca tinta oamenii de afaceri.
O alta cafenea care a intrat pe piata din Romania printr-o investitite de aproximativ 300.000 euro este Iguana. Conform declaratiilor proprietarilor, investitia este momentan cea mai mare pe acest segment.
Cafeneaua va functiona intr-o cladire de birouri din Capitala, amplasata la intesectia strazii Floreasca cu Mircea Eliade. Publicul tinta sunt angajatii cladirilor de birouri si oamenii de afaceri din acea zona.