In perioada aprilie-iunie 2012 veniturile de baza ale grupului anglo-olandez au crescut cu 5,8%, in timp ce analistii au estimat un avans de 4,8%, noteaza [url=http://www.bloomberg.com/news/2012-07-26/unilever-second-quarter-sales-growth-beats-analysts-estimates.html]Bloomberg[/url].
In primul semestru din acest an, veniturile companiei au atins nivelul de 25,4 miliarde de euro, in crestere cu 11,5% comparativ cu perioada similara a anului trecut. In ceea ce priveste trimestrul al doilea, veniturile au fost de 13,3 miliarde de euro.
Profitul net al companiei a fost de 2,4 miliarde de euro in S1, in crestere usoara fata de perioada simila a anului trecut.
In primele sase luni in 2012, zona Asiei a adus Unilever afaceri de 10 miliarde de euro, iar America a contribuit cu 8,5 miliarde de euro, in timp ce afacerile din Europa au 6,9 miliarde de euro, se arata in raportul grupului.
Paul Polman, directorul general al Unilever, se asteapta la o dublare a dublarea vanzarilor in acest an prin extinderea pe pietele in curs de dezvoltare, unde vanzarile de baza au crescut cu 10,7%, in timp in Europa au scazut cu 2,2%.