In total, pentru 2009, Vitantis estimeaza un buget de marketing de 620.000 euro, dintre care 450.000 euro reprezinta aportul direct al proprietarului centrului comercial, iar restul provine de la chiriasi.
In cazul evenimentul de la finalul saptamanii trecute, o parte de 1.500 euro din totalul investitiei a insemnat valoarea premiilor oferite de Carrefour si ToyPlex.
In anul 2008, bugetul de marketing al mall-ului s-a ridicat la 500.000 euro.
Vitantis Shopping Center are o suprafata totala inchiriabila de 34.219 metri patrati, din care o galerie comerciala de 11.392 mp. Centrul Comercial Vitantis beneficiaza de un grad de inchiriere de 95% si a avut, in perioada 18 septembrie 2008 – 1 mai 2009, un total de circa 2,3 milioane de vizitatori.
Anchor Group a anuntat, de asemenea, ca va organiza mai multe evenimente pentru copii in cele doua mall-uri aflate in proprietatea companiei, Bucuresti Mall si Plaza Romania. Reprezentantii dezvoltatorului nu au facut publica investitia in organizarea acestor evenimente.