Din totalul investiei, 10.000 de euro reprezinta valoarea francizei, iar restul de 90.000 de euro – amenajarea spatiului de lucru, achizitionarea utilajelor de productie si a echipamentelor si a autovehiculelor folosite la livrare.
Cifra de afaceri estimata pentru prima unitate in sistem de franciza deschisa la Cluj este de 360.000-370.000 de euro pentru anul 2008, a declarat Sabin Cernea, directorul general al CSC Exim 92, compania detinatoare a brandului.
Redeventa pe care proprietarul francizei din Cluj trebuie sa o plateasca este de 5% din cifra de afaceri, cu un plafon minim lunar de 1.000 de euro.
Wu Xing are 3 puncte de lucru in Bucuresti, iar planul de extindere a francizei pentru urmatorii 2-3 ani include alte 6 orase Brasov, Constanta, Iasi, Timisoara, Ploiesti, Pitesti.
De asemenea, compania mai vizeaza si construirea, in Bucuresti, a altor puncte de productie cu resurse proprii.
„Am ales Cluj fiindca ni s-a parut cea mai buna optiune de extindere pentru inceput, cunoscut fiind apetitul ardelenilor intr-ale bucatariei, chiar si a celei mai sofisticate si nu in ultimul rand, gradul de dezvoltare al zonei. Am facut acest pas cu gandul la cei mult prea ocupati din marile orase, care au mare nevoie de astfel de servicii” a spus Sabin Cernea.
Acesta a adaungat ca se au in vedere, cu prioritate, orase mai mari, cu o populatie de cel putin 200.000 locuitori si cu un nivel economic ridicat si potential de dezvoltare.