Magazinul din Bucuresti Mall ar urma sa fie deschis anul acesta. Pentru magazinul Zara din Unirea, compania nu a facut estimari in ceea ce priveste termenul de inaugurare.
Potrivit reprezentantilor Colliers, mall-urileUnirea Shopping Center si Bucuresti Mallsunt centrele comerciale din Capitala in care retailerii de fashion au cele mai mari vanzari.
Unirea Shopping Center inregistreaza zilnic 40.000 de vizitatori, iar retailerii au in medie incasari anuale de 7.000-10.000 euro pe metru patrat, in cazuri exceptionale nivelul putand ajunge si pana la 14.000 euro/mp anual.
Investitia Zara in magazinul din Unirea a fost evaluata, anterior, la circa 10 milioane de euro.
Bucuresti Mall este pe locul 2 in topul celor mai profitabile mall-uri din Capitala, cu un trafic zilnic de 30.000-35.000 de vizitatori, si incasari anuale ale retailerilor cu circa 10% mai mici decat in Unirea.
In prezent, Inditex opereaza pe piata locala 24 de magazine sub brandurile Zara, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home si Massimo Dutti.