Zara, unul dintre cele mai populare lanțuri de
magazine de haine și accesorii din lume, aduce, în exclusivitate în noul centru
comercial, un concept implementat pentru prima dată în Europa, chiar în aceste zile.
În plus, noul magazin Zara din Shopping City Timișoara va rezerva o zonă extinsă
dedicată conceptului Trafaluc, care în prezent este disponibil numai în anumite
magazine și este integrat în sectorul Zara Women.
Pe lângă Zara, retailerul Inditex va fi
prezent și cu alte branduri de prestigiu, precum Bershka, Stradivarius și
Pull&Bear.
Continuând seria exclusivităților, LC Waikiki
va deschide primul său magazin din Timișoara.
Grupul LPP va aduce în premieră în oraș brandurile Reserved, House, Cropp și
Sinsay.
La Shopping City Timișoara, din 31 martie, timișorenii
vor descoperi noi concepte, precum Suvari și Escudo, alături de alte branduri
consacrate în sectorul casual-sport, printre care se numără: cel mai mare
magazin Koton din Timișoara, Kenvelo, Colin”s, Tom Tailor, Levi”s, Timeout, Lee
Cooper, Adidas, Sport Vision, dar și ancore de renume precum C&A, H&M,
New Yorker și Orsay.
La capitolul opțiunilor de cumpărături de
accesorii, cosmetice și alte produse pentru îngrijire, Shopping City Timișoara
va găzdui magazine precum Douglas, Sephora, Kendra, Kultho, Splend”or, Be in
Time, Sabrini, cât și magazine monobrand precum Pupa, Triumph, Gatta, Penti, Teilor.
Nu în ultimul rând, vor fi prezenti si retaileri consacrați sau
magazine noi precum CCC, Deichmann, Benvenuti, Marelbo, Tezyo, Office Shoes, Salamander,
All Shoes.