WPP Group, pe locul 2 in Top 4, a obinut din digital circa 12% din profiturile pe 2007, iar la Publicis Groupe, clasat pe locul 4, servciile digitale au adus 15% din profitul pe 2007, informeaza presa internationala.
Aflat pe primul loc, Omnicom Group a obtinut din digital circa 13% din profitul grupului, iar Interpublic circa 10%.
In 2008, Internetul va insemna 48,4 miliarde de dolari (circa 30,5 mld. euro), sau 10,1% din cheltuielile totale din media la nivel global, fata de 8,8% din 2007, conform estimarilor facute de WPP Group.
ZenithOptimedia, din cadrul Publicis, estimeaza cheltuielile din Internet pe 2008 la 44,6 miliarde de dolari (circa 28 mld. euro) sau o cota de 9,4% din cheltuielile realizate la nivel global cu publicitatea.
Group M si Zenith estimeza cheltuielile realizate in Internet, in 2007, la 39,7 miliarde dolari (25 mld. euro), respectiv 36 miliarde(circa 23 mld euro).