La categoria Media, Romania numara sapte nominalizari, agentia Media Direction cu proiectele „Pepsi Bus Shelter”, „Pepsi Night Play” si „Lipton Street Shower”, Starcom Media cu „Find that you are well” si „1 in 8 women”, amandoua realizate pentru Avon Cosmetics Romania, si Propaganda Bucharest cu „The Business Card” (Marieta Badescu) si „Imagine” (Aesthetic line).
Pentru Outdoor, au fost nominalizate doua agentii romanesti, TBWA/Merlin, pentru lucrarea „Elevator” (Omniasig) si Leo Burnett&Target, cu lucrarea „Sweden” (Western Union).
La categoria Radio, finalista este agentia Leo Burnett&Target Romania, cu proiectul „Stereo” (Western Union).
La categoria Print, Romania este nominalizata cu patru lucrari, toate ale agentiei Graffiti BBDO Romania: „Munch” (QAB), „J.F.K.”, „9/11” si „Tien An Men”, pentru History Files Magazine.
La TV/Cinema, agentiile romanesti numara trei nominalizari, TBWA/Merlin, cu lucrarea „Garage” (Petrom) si McCann Erickson, cu lucrarile „Sleeping” (Foton) si „Football” (IAA Romania).
Eurobest este un festival european care premiaza creativitatea in campaniile de publicitate.