Oana Stanoevici are experienta in jurnalism – facand parte de-a lungul a 10 ani din echipele Radio Contact, Radio XXI, Radio Guerrilla, si a inceput sa lucreze in PR in grupul de presa Academia Catavencu, unde a coordonat mentinerea relatiei cu presa pentru toate publicatiile din trust, printre care „Academia Catavencu”, „Tabu” si „Superbebe”.” Dupa aceasta colaborare, Stanoevici a ales Ogilvy PR, unde a avut clienti ca LG Electronics, Friesland Foods si RTPR.
Oana Stanoevici este absolventa a Scolii Superioare de Jurnalism si a Scolii de Radio-jurnalism BBC.
Veselin Milicici si-a inceput cariera profesionala in domeniul import-export in cadrul a doua companii din Timisoara.
Din anul 2002 si-a inceput activitatea in marketing, ocupand pozitii de marketing manager in cadrul unor companii precum Goldstern International Timisoara, Sara Motors, Farmec SA Cluj Napoca si Miniblu – Bucuresti.
Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial.
Ogilvy Group Romania ofera servicii de comunicare integrata – publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media – prin agentiile sale specializate.
Portofoliul de clienti cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international, cat si local – BAT, Unilever, Kraft, Cosmote/Germanos, IBM, Nestle precum si companii cu care grupul colaboreaza numai in Romania – Petrom, Heineken Romania, Carrefour, Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Friesland, Colgate-Palmolive sau Diageo.