60% din buget vor fi investiti in promovarea pe TV, 20% pentru print, 15% outdoor si 5% din buget vor fi alocati promovarii online.
Noua campanie Orange a fost lansata in Romania saptamana aceasta, adaptata pentru publicul local de Publicis, agentia cu care operatorul va colabora timp de 2 ani, dupa renuntarea la serviciile Leo Burnett.
Oficialii Orange au mai declarat ca startul acestei campanii coincide cu renuntarea definitiva, si in Romania, la sloganul „The future is bright, the future is orange”, si inlocuirea lui cu unul descris de reprezentantii companiei ca fiind mai cuprinzator, „Together we can do more”.
Campania initiala de comunicare a noi viziuni de brand Orange va rula pana pe 15 octombrie. Spotul TV original, care dureaza 45 de secunde, va fi secondat de un altul, intr-o varianta mai scurta, de 30 de secunde.
Tot toamna aceasta vor incepe seriile de campanii dezvoltate de Publicis pentru operatorul telecom.
Oficialii Orange nu au indicat valoarea contului pe care il va gestiona agentia pentru comunicarea operatorului in Romania.
Campania de brand vision va fi insotita, pe parcursul derularii sale, de o un numar de campanii suport, printre care unele realizate local, dar si cateva dezvoltate pe mai multe tari.
Romania este a treia tara in care s-a lansat campania de brand vision al companiei cu sediul central in Franta, prima fiind Marea Britanie, in iulie, iar a doua – Moldova.
„O sa lansam campania si in Franta, nu stiu cand. Lansarea va fi anuntata de colegii nostri din Franta”, a subliniat Thierry Millet.